Evenement: Zondag 21 April 2024 Openingsrit + Pannenkoeken met de start bij McDonald’s in Ochten.

even voorstellen

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
boldoronno
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 apr 2021, 12:28

even voorstellen

Bericht door boldoronno »

Mijn naam is Onno en ik kom uit Ommen. Toen ik in juni 1982 mijn motorrijbewijs haalde stond er een rood witte CB 900 F2 Bol D'or te pronken in de showroom van Honda dealer Salland motors. Helaas was het budget destijds niet toereikend dus ik heb me toen moeten behelpen met een Honda XL 500S van 2 jaar oud. Maar stiekem is al die 40 jaar de rood witte F2 voor mij de mooiste motor gebleven. En nu heb ik er een. Ik hoop er veel plezier aan te gaan beleven en zie uit naar de meetings.
Rene Barelds
Berichten: 45
Lid geworden op: 27 nov 2015, 10:55
Locatie: Almere

Re: even voorstellen

Bericht door Rene Barelds »

Hallo Onno,

Welkom bij de Bol d'Or Club Nederland.
In 1981 was de CB 900 F2B en in 1982 de CB 900 F2C in de rood/witte kleurstelling leverbaar.
Tussen beide types zijn best veel verschillen zowel optisch als technisch maar beide prachtige machines!
Ik ben ook in het gelukkige bezit van een rood/wit exemplaar ( voor mij de mooiste kleurstelling ) en er
zijn meerdere clubleden die er 1 bezitten dus jouw motor zal zich bij de meetings direct thuis voelen,( jij ook wel denk ik ).
Veel plezierige/veilige kilometers en tot bij 1 van de clubmeeting die zeker weer gaan komen in 2021.

Rene Barelds, voorzitter.
Plaats reactie