Evenement: Zondag 21 April 2024 Openingsrit + Pannenkoeken met de start bij McDonald’s in Ochten.

newby

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
speedy
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2018, 16:02

newby

Bericht door speedy »

hoi, even voorstellen dus, wel zo beleefd.... :)
Dirk, 52, woon in het antwerpse in belgie..... rij motor sinds mijn 18de en daarvoor al motorgek sinds mijn 12de....
Heel veel motoren gehad, tegen de 40 aan denk ik. ongeveer 700.000km op de klok met de motor.
Op de weg, woon-werk, reizen, circuit, enduro, beetje vanalles gedaan.
nu enkel nog langere ritten, weekendtrips en reizen met de motor.
Heb 3 bmw's: 1200gslc rally, 1150gs(a), 1100r project, verder nog een Benelli 500 quatro '75, een vespa p200e en vanaf volgende week dus ook een CB900F '81.
De bold'or die ik in mijn jeugd reed had ik goeie, vrij spannende, :lol: herinneringen aan. was al enkele jaren op zoek naar een mooi exemplaar. die gaan echter steeds meer geld en worden steeds zeldzamer dus nu maar wat toegevingen gedaan. mijn exemplaar heeft nieuw spuitwerk of een frisse lakset nodig, en een opfrisbeurtje maar is kompleet, mechanisch ok en niet verknoeid door caferacer ambities.....
Er is plaats in de woonkamer naast de quatro, dus ......
Heb redelijke sleutelervaring en peeters wphb dus zal allemaal goedkomen.
hoop hier wat op te steken en wat adresjes op te doen voor onderdelen etc..
binnenkort foto'tje.
Anton
Berichten: 39
Lid geworden op: 19 nov 2015, 22:49
Locatie: Aalten

Re: newby

Bericht door Anton »

Hallo Dirk. Ik heb begrepen dat je lid wil worden. Daar zijn we erg blij mee. Mede lotgenoten met dezelfde passie voor de BOL zijn bij ons van harte welkom. Ik stuur je zo het inschrijfformulier even op. Zodra verschuldigde contributie voldaan is, krijg je van onze webmasters volledige toegang op deze site.
Groet Anton Uilenreef
Secretaris Bol d'Or club
Plaats reactie