Evenement: Zondag 17 Maart 2024 Bollenmarkt + Algemene Leden Vergadering in Blokhut “De Eindsplits” in Zetten.

Newbie marco

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
Marcovansloun
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2018, 17:58

Newbie marco

Bericht door Marcovansloun »

Hallo,

Ik ben Marco van sloun 48 jaar woon in het zuiden van het land in Maastricht. Ik bezit sinds een jaartje een cb750f super sport uit 1982 was meteen verliefd. Alleen het zit mij totaal niet mee met de motor hij heeft een aantal jaren stil gestaan en dit heeft hem niet goed gedaan. Heb er al een aantal dingen laten en zelf aangedaan alleen nu zit er ergens sluiting in de bedrading en ik kan het zelf niet vinden. Ik heb er in totaal dit jaar 150 km meegereden 😢😢😢😢😢😢😢 wil graag dat die rijd en ik met hem kan toeren.

Wie of wie van jullie kan mij helpen ???


Marco
CB1100R_Andre
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 nov 2015, 22:12

Re: Newbie marco

Bericht door CB1100R_Andre »

Hallo Marco,

Welkom als nieuw lid van de Bol club.
Je kortsluiting probleem. Ik wil je er best mee proberen te helpen maar weet je zo wie zo zeker of het kortsluiting is? En zo ja, hoe weet je dat? Als er ergens een defect in de kabelboom zit en je krijgt ergens sluiting dan moet er een zekering kapot gaan. En welke dan gaat geeft je een indicatie waar je moet zoeken. Je kan uiteraard ook met een multimeter aan het meten gaan en dan moet de sluiting wel te vinden zijn.
Wat ook een optie is is de isolatie van de hoofdkabelboom verwijderen. Dan moet je ook wel wat kunnen vinden.
Stuur me anders even een priveberichtje. Het moet al heel gek zijn wil ik er niet uit kunnen komen.

Groet, Andre (de clubtechneut).
Plaats reactie