Evenement: Zondag 17 Maart 2024 Bollenmarkt + Algemene Leden Vergadering in Blokhut “De Eindsplits” in Zetten.

Johnyyy stelt zich voor!

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
Johnyyy
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 dec 2018, 21:42

Johnyyy stelt zich voor!

Bericht door Johnyyy »

Goeden avond,

Ik ben John, 29 jaar en sinds kort in het bezit van een Honda cb750F uit 1980.
Vanaf me 19e heb ik me motorrijbewijs en toen der tijd een susuki gs500e gereden, op me 21e een v-max gekocht en deze flink verbouwd en nu inmiddels een 2e motor bij gekocht, de honda Cb750f, en de bedoeling is deze op te knappen.
Motor had 5 jaar stil gestaan, nadat ik hem aan de praat had gemaakt en hem na een half jaar weer een x wilde starten liep er bij de carburateurs zowel bij de overloop als tussen de brandstofverbinding benzine uit, inmiddels revisie setjes besteld en begonnen met het een en het ander te verbouwen.

Groetjes

foto van me vmax:
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johnyyy op 11 dec 2018, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnyyy
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 dec 2018, 21:42

Re: Johnyyy stelt zich voor!

Bericht door Johnyyy »

Net de contributie van dit jaar over gemaakt, dus ik ben voort officieel lid :lol: :D .
Bedoeling is om ook een project pagina aan te maken waar ik de dingentjes van me cb ga delen met jullie voor degene die het leuk vinden om me te volgen.
De motor had 5 jaar stil gestaan en inmiddels zit er weer wat leven in maar heeft de nodige mankementen die ik op ga lossen en het frame, blok en eigenlijk de rest alles op nieuw spuiten en netjes maken en er een mooie cafe racer van maken.

Hier eventjes snel een paar fotos hoe die nu in de garage staat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 jun 2017, 16:50
Locatie: Odoorn
Contacteer:

Re: Johnyyy stelt zich voor!

Bericht door Steef »

Welkom Johnyyy! Met die V Max trek je de putdeksels uit de straat....mooi!!!
Veel succes met de CB, maak er wat moois van!!!
Plaats reactie