Evenement: Donderdag 9 Mei 2024 - Zaterdag 11 Mei 2024 Jubileum Weekend 30 Jaar Bol d’Or Club in Ommen.

Her-introdductie

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
hvanstraelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2020, 19:20

Her-introdductie

Bericht door hvanstraelen »

Beste mede forumers,
Mijn naam is Hubert van Straelen en ik kom uit Amersfoort.

Ik heb een CB900 Bo d’Or uit 1979, waar ik op gezette tijden aan werk. De motor is standaard met uitzondering van wat aanpassingen die ik de motor beter vind maken. Zo heb ik een 39 millimeter voorvork gemonteerd, remklauwen met dubbele zuigers en zwarte (reversed) Comstar wielen er in zitten. Op dit moment twijfel ik nog of ik er al dan niet de FII kuip op zal zetten. Ik heb hem liggen, maar ben er nog niet over uit wat ik zal doen.

De motor start en loopt gelijk, maar voor mooi, moeten eigenlijk de carburateurs een keer goed afgesteld worden. Tot mijn verbazing blijkt de gemiddelde motorzaak geen fietsen als een Bol d’ Or meer te doen. Een teken dat ik nu dus werkelijk zelf een oldtimer begin t worden. Mochten er hier op het forum mensen nog een goed adres weten, dan houd ik mij aanbevolen voor tips.

Tevens zie ik graag de informatie tegemoet over het lid worden van de Bol dOr club.

Groeten Hubert
Anton
Berichten: 39
Lid geworden op: 19 nov 2015, 22:49
Locatie: Aalten

Re: Her-introdductie

Bericht door Anton »

Hallo Hubert, welkom op ons forum. Ik ben de secretaris van deze club, en als je dus lid wil worden, dan moet je dat maar even laten weten. Onderdelen en kennis van deze motorfietsen zijn binnen onze club ruimschoots aanwezig. Als je dus met een bepaald probleem geconfronteerd word, dan zijn er binnen onze club voldoende mogelijkheden om dit op te lossen. Ook bij jou in de buurt wonen leden van onze club en vaak is een kleine tip of aanwijzing al voldoende om alles verder zelf op te lossen.

Vriendelijke groet,
Anton Uilenreef
Anton
Berichten: 39
Lid geworden op: 19 nov 2015, 22:49
Locatie: Aalten

Re: Her-introdductie

Bericht door Anton »

Hallo Henk. Graag even een berichtje als je een inschrijf formulier van de Bol d'Or club wil ontvangen.
Vriendelijke groet,
Anton Uilenreef
Secretaris Bol d'Or club
Plaats reactie