Evenement: Zondag 17 Maart 2024 Bollenmarkt + Algemene Leden Vergadering in Blokhut “De Eindsplits” in Zetten.

Vollegaaz!

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
Vollegaaz
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2016, 21:10

Vollegaaz!

Bericht door Vollegaaz »

Hoi aan allen vanwege Vollegaaz of Volle voor de vrienden, David irl, 47 lentes jong. Besmet met het motorvirus van bij de geboorte door vaderlief, een Super Bol D'or was ooit mijn eerste motor, een blauw/wit exemplaar, we schrijven zo 1987, k'was pas 18 en dat was destijds zowat het "zwaarste" wat er te krijgen was en wat m'n spaarrekening aankon. Met spijt verkocht omdat ik het geld nodig had om gaan samen te wonen met de vriendin, achteraf dan wel weer een 750 en ook een 900 gehad. Nadien Honda vaarwel gezegd en heb ik zo'n 12jaar geracet op redelijk niveau, tot ik m'n linkerpols in de prak reed op het circuit van Zolder, nadien nog wel wat jaren in de Pitbox gesleuteld, maar de laatste jaren hou ik me hoofdzakelijk bezig met het bouwen/verbouwen van motoren als hobby. Ik heb me door de jaren heen altijd voorgenomen, als er ooit een identieke Super Bol D'or m'n pad kruist, koop ik em (als de prijs redelijk is uiteraard) Zo geschiedde een paar maand geleden...dus vandaar m'n aanwezigheid hier, ik ben ondertussen ook al lid van de club, ik kan nog niet in alle onderdelen van het Forum terecht, maar dat komt dan wel denk ik dan ;-)

Mijn CB1100f was niet al te fris, het oorspronkelijke plan was om hem rijvaardig te maken om af en toe deze zomer eens buiten te halen, maar dat verliep niet echt zoals ik het gepland had, dus ondertussen zitten er al wat uren sleutelwerk in, maar het ding rijd, ik zoek nog wel een deftige uitlaat. Voorlopig ben ik nog even bezig met een cafe-racer project, maar als dat is afgewerkt komt de Bol D'or aan de beurt voor een grondige restauratie.

gegroet! :ugeek:
Gebruikersavatar
Hansy
Berichten: 256
Lid geworden op: 19 nov 2015, 03:37
Locatie: Schagen
Contacteer:

Re: Vollegaaz!

Bericht door Hansy »

Welkom bij de Club, David.
Leuk om weer eens zo'n enthousiast verhaal te lezen.
We gaan je vast een keer zien met je CB1100F. Hij rijdt in ieder geval en dat is toch het belangrijkste.
Excuus voor de vertraging, maar je kunt vanaf nu ook in alle onderdelen van het Forum komen. Veel plezier.

Groeten,
Hans
CB900FA Candy Bourgogne Red en CB900F2B Magnum Silver Metallic-U
Afbeelding
Plaats reactie