Evenement: Zondag 17 Maart 2024 Bollenmarkt + Algemene Leden Vergadering in Blokhut “De Eindsplits” in Zetten.

Hans (Kaastukker)

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Kaastukker
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2016, 10:29

Hans (Kaastukker)

Bericht door Kaastukker »

Mijn naam is Hans en ik ben opnieuw lid van de club geworden. Begin 2000 was ik ook al lid. Ik heb sinds 1999 een Honda CB900f2b Bol d'Or met 98000 km op de teller. Vorige week was ik bij Van Lent motorkeuring ivm plaatsing van een "bijzondere" motor in het item Op de Brug, in de Promotor. Begin volgend jaar komt hij in het motorblad te staan.
Het viel mij enorm mee, wat er ontdekt werd bij mijn Super motor, welke van bj 1981 en dus 35 jaar oud is.
Remschijven waren nog op goede dikte, alleen aan de linker voorzijde was 1 remzuiger defect (revisiesetje). Verder was het beter de lagers van het balhoofd en de achterbrug te vervangen. De ketting en de tandwielen zitten er al 15 jaar op en was nog voorzien van een "visje". Die waren niet slecht, maar vervangen was beter. Ook was het beter om een keer de kleppen en was de motor te ruim afgesteld.

Verder is het starten lopen en rijdt ik met veel plezier. Met mijn maat rijden we in ieder geval op de 1e dinsdagavond van de maand in Noord Holland een route, die we dan op de website: www.motorrijdenmetelkaar.nl zetten. Tussen de 6 en soms 10 motoren gaan dan mee. Mijn naam op deze site is: Kaastukker. (Ik woon in Alkmaar en ben van oorsprong een tukker).
Bijlagen
image.jpeg
Plaats reactie