Evenement: Zondag 17 Maart 2024 Bollenmarkt + Algemene Leden Vergadering in Blokhut “De Eindsplits” in Zetten.

Huib stelt zich voor

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
Huib63
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2016, 20:48

Huib stelt zich voor

Bericht door Huib63 »

Nou, hier dus. Sinds 1998 of zo lid van de club. Inmiddels in het bezit van 3 witte CB750's Fb. Twee rijden er de derde hoop ik volgens seizoen ook weer.
Huib

Oh ja, hoe regel ik dat ik toegang krijg voor de informatie alleen voor clubleden? Lid ben ik sinds het eind van de jaren '90 dus dat moet wel lukken.
Mijn drie motoren heten zoals hun nummerplaten zijn: de vijftig, de vijf-en-vijftig en de twee-en-zestig. Helaas heeft dit jaar alleen de vijf-en-vijftig gereden. Foto bijvoegen is helaas nog niet gelukt :oops:
Huib.
Gebruikersavatar
Hansy
Berichten: 256
Lid geworden op: 19 nov 2015, 03:37
Locatie: Schagen
Contacteer:

Re: Huib stelt zich voor

Bericht door Hansy »

Hoi Huib,

Gisteren heb ik je in Zetten gesproken over de website en het Forum. Leuk dat je gelijk een account hier hebt aangemaakt en je even hebt voorgesteld. Toegang tot de informatie alleen voor clubleden krijg je van de Forumbeheerder en die toegang heb ik ik je nu gegeven.
Daar kun je nu dus ook bij.

In de laatste Ratelketting (Nr.56) heeft een stukje gestaan hoe je een foto plaatst op het forum. Ratelkettingen kun je ook op het forum bekijken, maar voor het gemak zet ik het hier nog een keer:

Hoe zet ik een foto in een Forumbericht?
Wanneer je op het Forum een nieuw onderwerp start of een reactie geeft en je wilt daar een foto of ander bestand aan toevoegen doe je dat al volgt:
Onder het veld waar je jouw tekst invult, zie je “Opties” en “Bijlagen” staan.
Klik op “Bijlagen” en klik op “Bestanden toevoegen”.
Zoek het bestand op je pc en klik op “Openen”.

Klik dan op “Plaats inline” en je ziet "jouw bestand" dan in het veld waar je jouw tekst zet verschijnen. Dit is je foto of bestand. Verander niets aan dit gedeelte wat tussen haken staat, anders komt je foto misschien niet te zien.

Wanneer je nu op “Voorbeeld” klikt kun je zien hoe het plaatje er later in jouw bericht uitziet.
Het is sowieso altijd handig om “Voorbeeld” te gebruiken om te zien hoe jouw tekst eruit gaat zien, voordat je het verstuurt.
CB900FA Candy Bourgogne Red en CB900F2B Magnum Silver Metallic-U
Afbeelding
Plaats reactie