Evenement: Zondag 17 Maart 2024 Bollenmarkt + Algemene Leden Vergadering in Blokhut “De Eindsplits” in Zetten.

TomTom Urban Rider

Alles over navigatie.
Gebruikersavatar
Hansy
Berichten: 256
Lid geworden op: 19 nov 2015, 03:37
Locatie: Schagen
Contacteer:

TomTom Urban Rider

Bericht door Hansy »

Maart 2014 had ik een TomTom Urban Rider gekocht. Het was een aanbieding bij http://www.louis.de, omdat er een nieuw model op de markt was gekomen en deze werd toen verkocht, inclusief RAM Active Mount (Houder/oplader), voor €249.
De RAM Active Mount alleen kostte toen al €65, dus snel gekocht voor ze op waren.
Deze zomer had ik echter al problemen met het opladen van de TomTom en na een uur of 6 was deze echt leeg.
Na een toerrit moest ik regelmatig zelf maar uitzoeken hoe ik thuis kwam... :?

Wanneer ik echter wat zat te rommelen aan de TomTom, zag ik weleens de laadindicator aan gaan en dacht dat het kontakt tussen de tomTom en de houder niet goed zou zijn. Dit had ik al vaker schoon gemaakt, maar het mocht niet helpen.
Op internet vond ik dat ik lang niet de enige was met dit probleem en op Youtube staan ook filmpjes hoe je deze zelf kunt reparerern.

Ik heb in plaats daarvan naar TomTom geschreven en er bleek niet 1 maar 2 jaar garantie op het apparaat te zitten. Die waren nog niet om en ik kon hem op kosten van TomTom opsturen ter reparatie. Repareren hebben ze niet gedaan, maar ik had binnen een week wel een kompleet nieuwe TomTom in huis.
Deze doet het prima, dus nu maar kijken hoe lang deze het uithoudt. Dikke pluim voor TomTom voor de snelle service.
CB900FA Candy Bourgogne Red en CB900F2B Magnum Silver Metallic-U
Afbeelding
Plaats reactie