Evenement: Zondag 17 Maart 2024 Bollenmarkt + Algemene Leden Vergadering in Blokhut “De Eindsplits” in Zetten.

De eerste kilometers....

Ditjes en datjes
Plaats reactie
Vincent
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2016, 16:33

De eerste kilometers....

Bericht door Vincent »

... van dit jaar zitten er weer op :) . Gisteren mocht ie weer de weg op en dat is dus ook gebeurd. Voorvork afgelopen week nog voorzien van verse voorvorkolie, nu iets dikker dan voorheen. Zo’n 60 kilometer gereden, geen slag verkeerd. Komende dagen blijft ie op stal. Iets te nat buiten.
Gebruikersavatar
nonserviam
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 jun 2016, 22:55

Re: De eerste kilometers....

Bericht door nonserviam »

Ik moet zelf de weg nog op. Maar was het wennen de eerste kilometers?
CB1100R_Andre
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 nov 2015, 22:12

Re: De eerste kilometers....

Bericht door CB1100R_Andre »

Ik heb vanmiddag ook even een blokje om gereden op mijn Amerikaanse CB1100F. Het was droog maar frisjes en de wegen waren verre van schoon, maar wat was het weer genieten om een stukje op een Bol te rijden! Overigens rij ik 's winters wel, maar niet op de Bollen vanwege die "fijne" oldtimerregeling die de staat ons een paar jaar geleden heeft aangeboden.

Andre
Vincent
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2016, 16:33

Re: De eerste kilometers....

Bericht door Vincent »

nonserviam schreef: 04 mar 2019, 17:57 Ik moet zelf de weg nog op. Maar was het wennen de eerste kilometers?
Ja, de eerste 500 meter. Ik rij in de winter wel door, maar een Bol rijdt toch anders dan een FJR. Maar na een paar bochten is de knop weer om en waan je je weer 25 jaar terug :P
Gebruikersavatar
nonserviam
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 jun 2016, 22:55

Re: De eerste kilometers....

Bericht door nonserviam »

Vincent schreef: 17 mar 2019, 11:07
nonserviam schreef: 04 mar 2019, 17:57 Ik moet zelf de weg nog op. Maar was het wennen de eerste kilometers?
Ja, de eerste 500 meter. Ik rij in de winter wel door, maar een Bol rijdt toch anders dan een FJR. Maar na een paar bochten is de knop weer om en waan je je weer 25 jaar terug :P
Dat geloof ik maar al te graag.

Ik ben vandaag zelf ook voor het eerst op pad geweest. Was wel wat fris aan het eind maar de eerst 50 km staan erop.
Rene Barelds
Berichten: 45
Lid geworden op: 27 nov 2015, 10:55
Locatie: Almere

Re: De eerste kilometers....

Bericht door Rene Barelds »

Vandaag ook weer de eerste kilometers van 2021 gereden. Rondje door Gooi en Vechtstreek van zo'n 100 kilometer.
Was weer heerlijk met een tevreden snorrende Bol en volop zonnetje..

Afbeelding
Bijlagen
20210302_143800.jpg
Plaats reactie