Evenement: Zondag 21 April 2024 Openingsrit + Pannenkoeken met de start bij McDonald’s in Ochten.

Even voorstellen

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
Thijs_Bol_900f2
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2022, 11:46

Even voorstellen

Bericht door Thijs_Bol_900f2 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Thijs, ik ben 24 jaar oud en woon in Didam. Op dit moment bezit ik twee motoren, een Honda CBR 600F2 uit 1993 en (uiteraard) een Honda CB 900 F2 Bol D'or uit 1982.

Sommigen van jullie vragen zich nu vast af waarom ik als 24-jarige een Bol D'or (wil) bezit(ten). Nou, ik ben van kinds af aan al gek geweest op de Bol D'or. Mijn ouders hebben allebei de afgelopen 20 jaar een rood-witte Bol D'or gehad en ik was regelmatig achterop de buddyseat te vinden. Het is dus geen verrassing dat ik afgelopen jaar besloot om de Bol D'or van mijn moeder over te nemen, nadat zij deze in de verkoop wilde zetten.

Hoewel ik er al +/- 3500 km mee gereden heb, o.a. door Sauerland, staat de motor nu in de stellingen. De nokkenaskettingen moeten namelijk vervangen worden, evenals een aantal andere onderdelen. Gelukkig geen probleem, aangezien zowel motorrijden als eraan sleutelen mijn hobby's zijn.

Ik hoop jullie binnenkort (op de weg of tijdens een rit) tegen te komen. Voor nu een fijne dag gewenst!
Bol D'or foto.jpg
blackbird77
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2016, 18:54
Locatie: Nunspeet

Re: Even voorstellen

Bericht door blackbird77 »

Hallo Thijs,

Welkom bij de Bol d’Or club!
Leuk die passie voor de Bol d’or, die is bij jou goed binnen gekomen!
Ik had mijn Bol al toen ik 22 jaar oud was en heb hem nog steeds dus 24 jaar is geen vreemde leeftijd alhoewel ik hem natuurlijk al had in 1984.
Ook leuk dat je zelf kunt sleutelen om de Bol weer goed rijdend te krijgen, mocht je technische info nodig hebben, er is binnen de club voldoende kennis aanwezig.
We hopen je snel eens te ontmoeten bij een van onze ritten of evenementen, met regelmaat is er een rit of evenement.

Tot ziens en met vriendelijke groet,
Hermann Sterkenburg, voorzitter.
Plaats reactie