Evenement: Donderdag 9 Mei 2024 - Zaterdag 11 Mei 2024 Jubileum Weekend 30 Jaar Bol d’Or Club in Ommen.

Hallo

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
CasparGTL
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2015, 11:20

Hallo

Bericht door CasparGTL »

Hallo allen,

Ik ben Caspar, Rotterdam.

Ik had een Benelli Sei maar moest die verkopen voordat ik er op heb gereden. Triest verhaal maarja...
Mijn eerste motor waar ik op reed was in 2014 een Yamaha Diversion 600. Geweldige motor, zeker om mee te beginnen.
Die moest helaas ook weg. Ik ben nu aan het sparen en wil graag weer gaan rijden. Mijn droommotor is nu (de Sei blijft bovenaan maar is niet reeel nu) een Vf1000F2 Bol d' or. Daar is niet echt een club voor dacht ik. Ik weet niet of deze club ook die motor toelaat. Alle andere Bol d'ors vind ik ook mooi.

Ik heb zojuist geregistreerd mar kan nog niet in rubrieken als te koop etc. Klopt dat?

Groeten,

Caspar
Gebruikersavatar
Boldorpiloot
Site Beheer
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 nov 2015, 01:47

Re: Hallo

Bericht door Boldorpiloot »

Hallo Casper,

De VF1000F2 is inderdaad ook een Bol d'Or, maar van een latere generatie.
De Honda Bol d’Or waar leden van onze club mee rijden zijn luchtgekoelde viercilinders met dubbele nokkenassen. Dit zijn motoren gemaakt zo ongeveer tussen 1979 en 1984 en wel de types CB750F(2), CB900F(2), CB1100R en CB1100F.
Voor de VF1000F weet ik in Nederland ook geen club.
Er is wel een internationaal forum voor: http://honda.vf1000.com
Wat er in Nederland het dichtst bij komt is http://www.VF750F.nl, waar ook over de VF1000 wordt gesproken.

Wat de rubrieken betreft, waar je niet in kunt komen, dat klopt inderdaad. Een aantal rubrieken hebben wij gereserveerd voor alleen Clubleden en dat staat daar ook aangegeven.
Mocht je meer geïnteresseerd zijn in de Bol d'Or, dan kun je natuurlijk altijd lid worden.
Informatie hierover kun je krijgen bij onze secretaris Anton

Groeten,
Hans
Forumbeheerder
CasparGTL
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2015, 11:20

Re: Hallo

Bericht door CasparGTL »

OK, dank voor de info! :D
Plaats reactie