Momenteel eerst me tijd en geld in het bouwen steken

Kleine update:
Ben nog steeds bezig om me kabelboom en alles op de juiste plek te maken,
Verder een kleine tegenslag gehad met me achterremklauw, de ontluchtingsnippel was tijdens het ontluchten afgebroken, en toen ik die wilde uitboren en een tap erin draaide brak me tap ook nog af... Dus nu heeft me broer de klauw opgespannen in een c&c en er m10x1 draad in gemaakt, vervolgens heb ik er een stalen bout in gezet en word deze weer afgevlakt en m7draad erin getapt voor de ontluchtingsnippel.
Al het goed is zijn we dan weer terug bij af, en functioneert die weer.
Omdat ik de tank netjes door wil laten lopen met het kontje, ben ik bezig deze een cm of 5 op te hogen zodat de lijn van de motor netjes door loopt.
Ik heb de originelen bevestiging eraf geslepen en 10cm verder een voetje met m8 draad op de tank gelijmd zodat ik hem in de juiste hoogte ken stellen zodat de rand bij de tank net onder het leer van het zadel komt te vallen uiteindelijk.
Verder heb ik een bevestiging gemaakt voor de onder plaat van het kontje en een bevestiging gemaakt voor het kontje zelf degelijk en sterk te monteren.
Ik zat erg te twijfelen over wat voor achterlicht ik zou nemen, maar na 5 verschillende lichten te hebben besteld en allemaal zitten vioole welke ik zou pakken, is mijn keuze gevallen op 2 ronde lampjes.
Ook ben ik vandaag begonnen met een dremel het licht erin te maken, en je ken al goed zien hoe het dadelijk gaat worden.
Wat vinden jullie van de keus van dit achterlicht?
Zal nu eventjes wat fotos toevoegen:
De remklauw: (hier zat me nippel en versplinterde tap er nog in *&#%(#*#$(#$*(#@&^* )

De nieuwe bevestiging/verhoging van de tank:

Hieronder 2 fotos met de verschillen van hoe het was, en hoe het dadelijk eruit ziet met de tank verhoogd:


Het achterlicht die ik net erin gedremelt heb: (zit nog niet vast)


