Evenement: Donderdag 9 Mei 2024 - Zaterdag 11 Mei 2024 Jubileum Weekend 30 Jaar Bol d’Or Club in Ommen.

even voorstellen

Schrijf hier een stukje over jezelf.
Plaats reactie
Ericbrunsveld
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2021, 14:16

even voorstellen

Bericht door Ericbrunsveld »

Goedenavond,
Mijn naam is Eric Brunsveld, 58 jaar en woon in Hengelo. Ik ben nu al weer een paar weken lid van de bold'orclub. In de jaren 90 heb ik ook al een bold'or gehad. Onlangs heb ik er weer een gekocht. Deze grijze F2 uit '82 had ca 17 jaar stilgestaan. Ik ben nu bezig met alles weer goed te krijgen: nieuwe remzuigers voor, seals, remblokken, nieuwe seals en olie in de voorpoten, ketting en tandwielen, startrelais, clignoteur, seals in de achterrem, banden, andere spiegel en natuurlijk als eerste schone olie, oliefilter en luchtfilter. De motor is nu bijna klaar en ik heb er gisteren voor de eerste keer een klein stukje op gereden(zonder achterrem...alleen een blokje om.) Deze week komen de seals voor in de achterrem en dan nog het laatste deel poetsen en het genieten kan beginnen.
Naast de bold'or heb ik ook nog een BMW K75 en een Sparta Lucky bromfiets.
Als de eerste testrit goed uitvalt, hoop ik 18 april mee te kunnen rijden met de openingsrit.
Bijlagen
motor.jpg
CB1100R_Andre
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 nov 2015, 22:12

Re: even voorstellen

Bericht door CB1100R_Andre »

Hallo Eric,

Welke Hengelo? Hengelo OOO of Hengelo GLD? Ik woon zo'n beetje tussen beide in.
Ik ben de clubtechneut, mocht je hulp nodg hebben, vraag gerust. Doe dat dan aub wel als privebericht.

Groeten, Andre
Ericbrunsveld
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2021, 14:16

Re: even voorstellen

Bericht door Ericbrunsveld »

Andre,
ik woon in Hengelo Overijssel. Bedankt voor het aanbod.
Eric
Rene Barelds
Berichten: 45
Lid geworden op: 27 nov 2015, 10:55
Locatie: Almere

Re: even voorstellen

Bericht door Rene Barelds »

Hallo Eric,

Welkom bij de Bol d'Or club Nederland.
Je CB 900F2B ziet er behoorlijk origineel uit op de foto, altijd mooi om te zien een F2 model.
Hoop jouw en je Bol bij de eerstvolgende clubrit te zien.

Groet,
Rene Barelds
Plaats reactie