Hallo allemaal,
Ik ben Arno van Duijn, 43 jaar en kom uit Katwijk. Sinds een jaar of 5 heb ik een VF1000F2 in m'n bezit en ben de 3e eigenaar hiervan. De 1e & 2e eigenaar kwamen uit dezelfde familie.
Ik probeer de meest voorkomende klussen zelf op te lossen of als er niet uit kom hoop ik hier op het forum meer antwoorden te krijgen en zodoende veel te leren ervan.
Evenement: Zondag 19 Januari 2025 Nieuwjaars Receptie + Technische Dag door Patrick Lippinkhof in Zetten .
Nieuw bij de club
-
Re: Nieuw bij de club
Hallo Arno,
Welkom op het forum.
Op de VF1000F2 staat inderdaad ook Bol d'Or, maar onze club is bedoeld voor de motoren met luchtgekoeld motorblok en 2 achterschokdempers.
Sommige onderdelen, zoals bijvoorbeeld de remmen, zijn hetzelfde, maar verder zijn er weinig overeenkomsten.
Jouw vraag over de remzuigers heb ik inmidddels beantwoord en ik hoop dat je er iets mee kunt.
Groeten,
Hans
Welkom op het forum.
Op de VF1000F2 staat inderdaad ook Bol d'Or, maar onze club is bedoeld voor de motoren met luchtgekoeld motorblok en 2 achterschokdempers.
Sommige onderdelen, zoals bijvoorbeeld de remmen, zijn hetzelfde, maar verder zijn er weinig overeenkomsten.
Jouw vraag over de remzuigers heb ik inmidddels beantwoord en ik hoop dat je er iets mee kunt.
Groeten,
Hans